en, mel bych dotaz ohl testu na thc z moči. Mám podezření, že jedna osoba kouří marihuanu, proto jsem koupil jednorazovy test na thc z moči od značky 1test biostep a obracím se na vás s dotazem jestli je mozne kd,z ten test nepomočí, ale třeba jenom namočí do záchoda jestli ten test ukáže že ta osoba nic nemá nebo neměla. Popř. Jestli takto nejde ,,oblafnout" předem moc dekuji za jakoukoli odpověď.

07.06.2018 12:56: Knebl Robert, Mgr.
Dobrý den,
děkuji za Váš dotaz.
V první řadě je nutné říct, že člověk, který má zkušenosti s kouřením konopí (THC), tak umí "oblafnout" známé, partnery, rodiče různými způsoby. Na stránkách erowid.org (nebo pokud si zadáte do vyhledávače "drug pass test") si můžete přečíst některé z návodů, které jsou uváděny samotnými uživateli. Kolikrát mají nachystanou i moč někoho jiného, ale to neznamená, že to bude případ této osoby. Takže když pominu všechny ty návody oblafnutí, tak buď vyjde test negativní nebo nepodařený.
Bohužel Vám nemůžu dát přesnou odpověď vzhledem k tomu, že testování na přítomnost drog je vysoce individuální záležitost. Záleží na rychlosti metabolismu člověka, síle užívané marihuany, užívaném množství a dalších věcech. Fyzická aktivita a správná životospráva, o kterých píšete, může jen částečně pomoci rychlejšímu odbourávání THC z těla, jelikož to se ukládá v tělesných tucích. Nejedná se však o nějaké prudké urychlení. Pozitivnímu testu na THC lze zabránit zkrátka pouze potřebnou dobou neužívání.
Orientačně sedá počítat u pravidelných každodenních uživatelů s dobou od 1 týdne až po několik týdnů. Nicméně určitou jistotu můžete získat, pokud si sama na sobě vyzkoušíte test z moči, který je volně dostupný v lékárnách nebo na internetu.
Děkuji za Váš dotaz.
S přáním všeho dobrého, ať jste kdekoli.
Mgr. Robert Knebl