Dobrý den,chci se zeptat.Za nedlouho mě bude 18 let a měl bych zájem o řidičské oprávnění skupiny B.Jenomže trpím středně těžkou mentální retardací a sociální fobii.A tak se chci zeptat,zda bych při takové nemoci mohl vlastnit řidičský průkaz.Předem děkuji za odpověď.

10.06.2021 10:51: Fialová Jitka
Milý tazateli,
děkujeme Vám za důvěru, se kterou se obracíte na iPoradnu. Píšete, že máte zájem získat řidičské oprávnění skupiny B. Zmiňujete se o Vašich zdravotních omezeních, že trpíte středně těžkou mentální retardací a sociální fobii. Na Váš dotaz bohužel odpovědět nemůžeme. Pro posouzení Vašeho zdravotního stavu, je třeba navštívit Vašeho praktického lékaře. Váš praktický lékař je o Vašem zdravotním stavu nejlépe informován, a proto Vám odpoví na Váš dotaz, zda můžete vlastnit řidičský průkaz.
Doufám, že Vám naše rada pomohla, a přeji vše dobré.
Jitka Fialová
z. s. InternetPoradna.cz