SLUCHOVÉ POSTIŽENÍ
TĚLESNÉ POSTIŽENÍ
MENTÁLNÍ POSTIŽENÍ
DROGY A ZÁVISLOSTI
OBČANSKÉ PORADENSTVÍ
DUCHOVNÍ PORADENSTVÍ
PSYCHOL.PORADENSTVÍ
MENŠINY A CIZINCI
ZAMĚSTNANOST

Naši partneři

Vítejte v diskusní části webu! Tento prostor je určen pro sdílení Vašich názorů, postojů a zkušeností s dalšími klienty našich služeb a není zpravidla zodpovídán našimi specialisty. Proto, hledáte-li na našem webu odbornou pomoc, zadejte dotaz.

Předpokládáme, že naši diskutující chtějí svými příspěvky něco získat či naopak předat tak, aby také ostatní měli z jejich zkušeností užitek. Příspěvky vulgární, urážlivé, či jakkoli odporující platným normám ČR budou proto smazány, stejně jako příspěvky neodpovídající zvolenému tématu.

Příspěvky vztahující se k oznamovací povinnosti budou poskytnuty příslušným institucím.

Našli jste příspěvek, který sem nepatří? Napište na office@internetporadna.cz.

integrace nebo zvláštní škola

názory na integraci nebo zařazení mentálně postiženého žáka do zvláštní školy, názory, pro a proti, spolužáci

přezdívka:
e-mail:
Pro ověření prosím vepište do políčka následující číslo číslicemi.
Příklad: stojedenáct = 111.
slovy: osmset devadesát osm
číslicemi:
 


23. 08. 2008 08:58: Esea (galea.g@seznam.cz)
Velmi by mě zajímaly Vaše názory a zkušenosti na integraci žáků s mentálním postižením na II. st. běžných základních škol. Příspěvky shromažďuji pro svou diplomovou práci. Všem děkuji za podněty.
08. 08. 2008 09:06: Petulinek (PetaNovakov@seznam.cz)
Mám syna s Lehkou mozkovou disfunkcí a je normálně integrovaný na základní škole.Hodně moc záleží na řediteli a hlavně třídní učitelce.My jsme opravdu velmi spokojeni.Do zvláštní školy by jsme ho v žádném případě nedali,také hlavně kvůli romským dětem,které podle mého názoru nedají do života dítěte žádný zářivý příklad.Jsou prostě jiní a dovedou hlavně zneužívat všechny možné i nemožné sociální dávky a služby.Nejsem rasista,ale vidím to každý měsíc na úřadech.
11. 06. 2003 12:33: monika (melzerova.monika@centrum.cz)
jak budeme dále postupovat? experiment o integraci mentálně postižených končí a novela školského zákona je opět v nedohlednu a s ní i třídní asistenti, rodiče dětí, které navštěvují zvl. školu, si stěžují na slovník převzatý od romských spolužáků, kdy budou naše děti z hlediska integrace rovnoprávné s cizinci a romy? peníze na romské asistenty se našly, na asistenty pro postižené ne, proč? není to diskriminace? je s postiženými vždy těžší práce než s romy? toto srovnání nemá v žádněém případě rasistický podtext, je to jen otázka proč jedněm ano a druhým ne?

Server InternetPoradna provozuje občanské sdružení InternetPoradna.cz.
ISSN 1801-5190 © InternetPoradna.cz, 2001-2013.
Licence Creative Commons
InternetPoradna.cz, jejímž autorem je InternetPoradna.cz, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Nevyužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 Unported .