Dobry den Poteboval bych poradit ,mam kamarada ktereho znam 6 let (pres internet) ,vydeli sme se za tu dobu 2x a trapi me jedna vec. Abych priblizil jeho zivot ve skratce ,je mu 23 a před 3 roky mel bouračku na motorce při kere si zlomil na 4x nohu.Ted uz je 3 rokem doma a zotavujese z toho.Je to typ cloveka ktery si z toho sam udela i srandu ale uznava ze to byla jeho blbost ze naboural.Je to takovy typ co ma vzdycky (i kdyz ne k tematu) na vsechno odpovet ve ktere zreba zas narazi na me. Ted si s nim a dalsimi kamarady parkrat za tyden volam na nternetu a hrajeme nejake hry.A v tu chvili nastava problem kdyz s nim volam tak jak sem rikal je to vtipalek a dela si rad srandu ,nejčasteji ze me i kdyz tam sou jini kamaradi a me se to celkem nelibi.I kdyz mu reknu at toho necha ze mi to neni přijene tak to okomentuje ze to mysli ze srandy a at si z nej taky udelam sradu ale ja takovy nejsem a navim se neumim moc dobre slovne branit a ne jednou sem mu rekl at toho prosim necha.Parkrat uz me tim dost vytocil.Dela si srandu a popichuje ve stylu ,neco reknu a on se toho chyti a rekne ze to treba neumim nebo sme u nej jednou spali a puvodne sem mel spat u jednoho z jinichkamaradu ktery bydli nedaleko od nej a on hned mel sexualni nrazky ze me ten kamos bude to a to a i kdyz to myslel ze srandy porad na to ma narazky i kdyz to uz bylo davno a me to strane vytači.Nevim co si o tom mam myslet jestli si neco dokazuje nebo si neco kompenzuje proste sem jeho obet posmechu a nevim jak to mam vyřesit nebo co mu mam rict. Předem dekuji za odpoved. |

07.08.2018 10:56: Rychlá Kateřina, Mgr. |
Dobrý den, z Vašeho psaní je znát, že Vás to, jak se Váš kamarád chová, trápí a chtěl byste to změnit. Rozumím tomu, že Vás rozčiluje, že si s Vás dělá legraci, i když ví, že Vám to není příjemné. Napadá mě, jestli ví o tom, že si z něj Vy takto dělat srandu nechcete, ani to neumíte. Pokud ne, můžete si o tom zkusit ještě promluvit, nejlépe v době, kdy se můžete spojit sami dva, bez dalších kamarádů. Pokud správně chápu, na kamarádovi Vám hodně záleží. I to mu můžete říct, zároveň ale zdůrazněte, že Vám jeho chování ubližuje. Pokud by ani na další rozhovor nereagoval, máte možnost kontakt s ním přerušit, je však otázkou, jestli to chcete a zvládnete. Pokud byste si o tom potřeboval promluvit více, můžete využít některou z telefonických linek důvěry, nebo se obraťte na naši E-LINKU důvěry, kde máte možnost promluvit si o svých potížích prostřednictvím chatu (stačí kliknout na některý z odkazů). Moc Vám přeji, Vito, abyste svoji situaci vyřešil co nejlépe, Mgr. Kateřina Rychlá psycholožka služeb iPoradna a Restart z.s. InternetPoradna.cz |
Server InternetPoradna provozuje občanské sdružení InternetPoradna.cz.
ISSN 1801-5190 © InternetPoradna.cz, 2001-2013.
InternetPoradna.cz, jejímž autorem je InternetPoradna.cz, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Nevyužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 Unported .