Dobrý den, začala jsem tloustnout již ve 3 letech, kde to šlo postupným nárůstem. Díky léčbě kortikoidy v dospělosti jsem se nakonec vyšplhala na 160 Kg. Jelikož jsem podstoupila dokonce i bariatrické řešení své obezity (bandáž žaludku) přesto jsem nedokázala zhubnout nebo se trvale držet nějaké změny životního stylu. Myslím si, že u mě to bude asi i z psychologického hlediska, že sama sobě zabraňuji například dodržovat jídelníček, ačkoliv bych chtěla, těším se na výsledky, vydržím to týden a pak spadnu zpět do starých kolejí. Ráda bych sehnala kontakt na někoho kdo by mi uměl pomoci.
Děkuji
Ketrinn

07.11.2018 08:13: Šaurová Lenka, Mgr.
Milá Ketrinn,
děkujeme, že jste se s Vaším dotazem obrátila na naši Iporadnu. Je skvělé, že jste se rozhodla vyhledat odbornou pomoc na cestě za řešením Vašeho dlouhodobého problému. Myslím si, že tento krok, tedy práce na psychologických aspektech Vašich potíží s odbornou pomocí, je ve Vaší situaci zcela na místě a věřím, že Vám může pomoci posunout se dál.
Co se týče kontaktů, v rámci Prahy existuje odborníků celá řada. Z vlastních zkušeností mohu doporučit kontaktní centrum Anabell, kde působí specializovaný tým odborníků zaměřených na pomoc osobám s poruchami příjmu potravy. Pražská pobočka sídlí na adrese Baranova 331, Praha 3. Do centra se můžete objednat na osobní schůzku, kontakt i více informací o centru Anabell najdete zde: http://www.anabell.cz/cz/pobocky . Věřím, že se Vám zde některý z odborníků bude profesionálně věnovat, vyslechne Vás a naváže s Vámi spolupráci ve formě psychologického poradenství, případně Vám doporučí vhodného odborníka z Vašeho okolí.
Přeji Vám hodně sil na cestě k řešení Vašich potíží.
S pozdravem,
Mgr. Lenka Šaurová