Dobry den ,mam velmi vaznu situaciu, som z Bratislavy, od minuleho roka priblizne od maja 2018 ,som sa zrazu zobudil s pocitom derealizacie co podla mna derealizacia je. Vzniklo to kvoli tomu ,ze moj otec dostal vtedy mozgovu prihodu vo februari 2018 a mama sa zacala ku mne spravat viac agresivne ,kedykolvek sa s nou nedalo vobec vychadzat lebo po mne len nahlas kricala a hovorila si svoje co bolo velmi casto skoro vzdy a na mna to posobilo tlak na moj organizmus a velky stres . Bol som u psychiatra , predpisal mi lieky . Cele letne prazdniny som sa liecil a v septembri som bol aj hospitalizovany v psychiatrickej liecebni. Mama sa stale ku mne spravala tak isto aj po varovaniach psychiatra a neskor sa to zase potom objavilo a mne to velmi ovplyvnuje moje zdravie.Mal som problemy s pamataou a stale mamto obavam sa ze sa mi ta cast mozgu poskodila a stale ta derealizacia ana problem s pamatou len velmi pomalicky zlepsovali. Aj v skole mi nepriamo ublizuje spoluziak. A aj ma zase potom zbila . Stale to ohrozuje moja zdravie jej konanim. Ja uz neviem co mam vazne robit. Aj sa to riesilo u psychologa a ona stale to iste aj sa mi vyhrazala ,ze mozem sa ist stazovat kam chcem. Mam 18 rokov. Dakujem velmi pekne za pomoc a pripadne odporucenie co mam robit.

11.02.2019 20:53: Valečková Diana, Mgr.
Milý Maroši, zdá se, že nemáte zastání a jste přetížený všemi těmi situacemi. Váš organismus pak reaguje Vámi popisovanou derealizací a odcizeností. Každopádně opakovaná návštěva psychologa je nutná. Pokud se Vám nezdála spolupráce s psychologem účinná, vyhledejte psychologa, který se zabývá léčením traumatu, bodyterapií. Potřebujete pochopení, kterého se Vám asi doma nedostává. Jste plnoletý, můžete se tedy rozhodovat podle svého úsudku. Pokud jste s matkou ve velkém rozporu, zavolejte na Linku bezpečí, poskytnou Vám další informace. Péče psychologa je ale v tuto chvíli pro Vás nezbytná. Nevzdávejte se, věřte si, vše dobře dopadne!