Dobrý den,potřebovala bych poradit, jelikož si sama nevím rady.Chtěla bych se vrátit k terapeutovi se kterým jsem měla před několika lety konflikt.Z jeho strany by mělo být všechno již v pořádku,ale já mám strach se zeptat.Mám strach z jeho reakce.Cítím,že kdyby měla být reakce negativní,tak na to nejsem připravena.Mám problém,že se mi vrátilo sebepoškozování a ten strach ho zvětšuje.Na případný návrat bych měla čekat cca 4 měsíce a vzhledem k tomu,co se mi teď děje,je to poněkud dlouhá doba a já nevím,co mám dělat.Nechci ho tlačit do rozhodnutí skrze ten můj problém.Děkuji za nějaký pohled na mou situaci.S pozdravem EcoZen

12.03.2020 18:45: Greplová Markéta, PhDr.
Dobrý den, sama píšete, že z jeho strany by mělo být vše v pořádku. Jediná možnost jak to zjistit je zeptat se. Možná jde jen o formu, můžete mu zavolat nebo napsat mail, zvažte co by pro vás bylo příjemnější.
Nechcete tlačit skrze váš problém, nemusíte, není nutné to v žádosti o obnovení spolupráce zdůrazňovat. Pokud by byly vaše stavy natolik vážné, že by vyžadovaly okamžité řešení, zvažte návštěvu psychiatra, aby bylo možné reagovat dřív než za 4 měsíce. Přes internet není možné s vaším strachem terapeuticky pracovat.