Dobrý den, dlouho jsem se styděla za svůj problém, až jsem se odhodlala Vám napsat. Jde o to, že v prosinci jsem začala chodit do autoškoly, kterou mi zaplatila mamka. Nejdříve to nějak šlo, ale pak 1.hodina jízdy byla o nervy. Instruktor na mě pořád řval, že to dělám špatně a od té doby mě nějak asi nemá v lásce. Vždycky, když jdu na jízdy, tak mám pocit, že omdlím. Nebaví mě to, párkrát jsem se složila doma s tím, že končím a že zbytek peněz dám mamce a tu částku, co jsem vyjezdila ji nějakým způsobem uhradím, jenomže to jí prý nezajímá a pořád mě tam nutí chodit. Už nevím jak jí to mám vysvětlit. Jediný co teď se snažím dělat si najít práci v jiném městě a s tím spojený i bydlení. Prosím poraď te mi co mám dělat. |

13.01.2021 12:52: Václavková Aneta, Mgr. |
Dobrý den, velice si ceníme toho, že jste se na nás obrátila. Píšete, že od prosince jste začala dělat autoškolu, kterou Vám zaplatila mamka, ale po první hodině jízdy máte pocit, že Vás instruktor nemá v lásce. Začátky v autoškole bývají těžké pro spoustu lidí, je to stejné jako s každou novou dovedností, kterou se člověk učí, chce to cvik a procvičování. Zároveň popisujete, co se děje s Vaším tělem, když se blíží jízdy. Pocity, které popisujete, jsou normální reakce těla na nepříjemnou situaci, které je vystaveno. Je dobře, že s mamkou komunikujete o tom, že tato autoškola případně instruktor Vám nesedí. Nejsem si jistá, ale pokud autoškolu nedokončíte možná by se šlo domluvit i na nějakém storno poplatku, že by Vám autoškola část peněz vrátila zpět. Dále nevím, jaké jsou jiné možnosti ve Vašem okolí např. zkusit si udělat řidičský průkaz u jiné autoškoly až se na to budete cítit připravená. Každopádně pokud si děláte autoškolu tak je Vám více než 18 let a tím pádem jste dospělá a máte právo o svém životě rozhodovat vy sama a nikdo, ani Vaše mamka, Vás nemůže nutit do něčeho, co vy sama nechcete. Obzvláště pokud nabízíte, že částku za autoškolu jí jste ochotna uhradit. Dokážu si představit z jakého důvodu chcete ukončit Vaši nepříjemnou situaci tím, že se odstěhujete a najdete si práci v jiném městě. Ale zvažte si předtím klady a zápory tohoto řešení a zda to opravdu vyřeší Váš problém. Přeji Vám, abyste s mamkou dokázala najít řešení, které bude přijatelné pro obě, ale především pro Vás. Opatrujte se a držím palce. Aneta Václavková |
Server InternetPoradna provozuje občanské sdružení InternetPoradna.cz.
ISSN 1801-5190 © InternetPoradna.cz, 2001-2013.
InternetPoradna.cz, jejímž autorem je InternetPoradna.cz, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Nevyužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 Unported .