Dobrý den,
prosím o informaci, zda mám s tímto posudkem šanci získat částečný invalidní důchod.
Děkuji moc
Vada sluchu zjištěna od 3 let, operace uší neguje. Tinnitus občasně - posl. dobou častěji (v únavě), vertigo neguje.
Řeč s lehkým posunem artikulace, sluchadla funkční.
Otoskop: oboustr. zvukovody volné, bubínky šedé, diferencované
Tymp - A,A
TA-I.dx, 65-80 dB, I.sin. 55-70 dB
Ztráta sluchu - celkově 82,17 % dle Fowlera
SA-SRT 80 dB bez sluchadel, 45 dB se sluchadly
Závěr: Oboustranná percepční vada, těžká vada - těsně nad hranicí praktické hluchoty.
Diagnózy:
H903 Percepční [sensorineurální] nedoslýchavost, ztráta sluchu oboustranná

02.04.2008 07:30: Rozsíval Tomáš, MUDr.
Podle mého názoru tak vážná ztráta sluchu by měla být pracovníky OSSZ ohodnocena velmi poctivě a měl by Vám být přiznán nějaký sociální bonus. Zda to bude částečný invalidní důchod, to Vám neřekne nikdo. Ve věci rozhodování, do hlav těch posuzujících nevidí nikdo a zákony Vám rovněž nejsou dvakrát nakloněny. Takže se může stát, že Vám nepřiznají nic, protože se sluchadly jste schopen normálně pracovat, i když spíše na nějakém chráněném pracovišti.
Je mi líto, ale toto nemá cenu, já to prostě nemohu vědět !